عنوان: اشتغال به شغل دولتی در ایام استفاده از مرخصی بدون حقوق

پیام: مرخصی بدون حقوق حالتی از اشتغال بوده و باعث انقطاع رابطه استخدامی و شغلی کارمند دولت با مجموعه وابسته به آن نمی گردد؛ بنابراین اشتغال به شغل دولتی در ایام استفاده از مرخصی بدون حقوق، مصداق بزه تصدی بیش از یک شغل دولتی بوده و مستوجب تعیین مجازات می باشد.
مستندات:
شماره دادنامه قطعی :

تاریخ دادنامه قطعی :
1401/08/23
گروه رأی:
کیفری
آراء منتخب پرونده:

نقد رأی

تعدادموافق: 0 ـ تعدادمخالف: 0

نقدهای شما