عنوان: اشتغال به شغل دولتی در ایام استفاده از مرخصی بدون حقوق

پیام: مرخصی بدون حقوق حالتی از اشتغال بوده و باعث انقطاع رابطه استخدامی و شغلی کارمند دولت با مجموعه وابسته به آن نمی گردد؛ بنابراین اشتغال به شغل دولتی در ایام استفاده از مرخصی بدون حقوق، مصداق بزه تصدی بیش از یک شغل دولتی بوده و مستوجب تعیین مجازات می باشد.
مستندات:
شماره دادنامه قطعی :

تاریخ دادنامه قطعی :
1401/08/23
گروه رأی:
کیفری
آراء منتخب پرونده:

شماره دادنامه * 140168390011804804
تاریخ دادنامه 1401/08/23
شماره جلسه
نوع رأی رأی شعبه
نوع مرجع دادگاه بدوی
شعبه 1059 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران (1059 جزایی سابق)
قاضی علی رضا سعید
تاریخ دادخواست
رأی قطعی

نقد رأی

تعدادموافق: 0 ـ تعدادمخالف: 0

نقدهای شما