رأی شعبه دیوان عدالت اداری
در خصوص دادخواست خانم (الف.ر.) به طرفیت سازمان بازنشستگی کشوری به خواسته مطالبه حق مدیریت در حقوق بازنشستگی؛ با توجه به محتویات پرونده و پاسخ واصله مبنی بر اینکه «پست سازمانی نامبرده آموزگار بوده است که مدیریتی و یا سرپرستی محسوب نمیشود»; که با التفات به مراتب مذکور و مدارک موجود، نظر به اینکه شاکی فاقد حکم کارگزینی با پست مدیریتی می باشد و برابر ماده 43 قانون استخدام کشوری، مستخدم تصدی بیش از یک پست سازمانی را نمی تواند داشته باشد و حقوق و مزایا بر مبنای پست سازمانی پرداخت می شود و ابلاغ انشایی موجب بهرهمندی از مزایای مدیریتی و سرپرستی نمیباشد، بنابراین خواسته موجه نیست، لذا حکم به رد شکایت شاکی صادر میگردد. این رأی وفق ماده 7 قانون دیوان قطعی است.
رئیس شعبه 2 دیوان عدالت اداری ـ مستشار شعبه
مهدوی ـ حسینی طباطبائی